Jucărie educațională Pyxel Coding Pet Learning Resources EI-1130
631 lei cu TVA
Pyxel Learning Resources EI-1130 Coding Robot - robot interactiv de codare
Câinele interactiv Pyxel de la Learning Resources este o jucărie educațională inovatoare, care le facilitează copiilor să înceapă să codeze cu o interfață intuitivă Blockly sau Python. Blocurile de cod vizual permit o înțelegere rapidă a structurilor și logicii de programare de bază. Robotul invata gandirea logica si le permite celor mici sa invete prin joaca. Jucăria este potrivită copiilor de la 8 ani.
Caracteristici cheie:
Două interfețe de programare:
- Blockly: un limbaj de programare vizual intuitiv care folosește un sistem de blocare drag-and-drop, ceea ce face ușor pentru începători să învețe concepte de programare.
- Python: Pentru utilizatorii mai avansați, Pyxel acceptă Python, oferind o tranziție lină de la codarea bloc la codarea text.
Beneficii educaționale:
- Gândire logică: Ajută copiii să dezvolte gândirea logică și rezolvarea problemelor prin joc interactiv.
- Educație STEM: promovează interesul pentru disciplinele STEM (știință, tehnologie, inginerie și matematică), oferind o abordare practică a învățării codului.
Interactiv și distractiv:
- Design captivant: Designul câinelui robot face ca învățarea să fie mai distractivă și mai atractivă pentru copiii mai mici.
- Funcții interactive: Pyxel poate efectua diverse acțiuni și răspunde la comenzi, făcând experiența de codare mai interactivă și mai plină de satisfacții.
Potrivit pentru copii de la 8 ani:
- Conținut adecvat vârstei: activitățile și provocările de codificare sunt concepute pentru a fi adecvate și distractive pentru copiii cu vârsta de peste 8 ani.
Învățare progresivă:
- Învățare graduală: jucăria oferă o învățare treptată, începând cu sarcini simple și trecând la provocări mai complexe.
- Încurajează creativitatea: le permite copiilor să-și creeze propriile proiecte și să-și vadă ideile prinzând viață prin codificare.
Creativitate wireless
Pyxel dispune de Wi-Fi securizat, protejat prin parolă, care permite programarea și actualizările fără fir. Aceasta functie permite copiilor sa comunice cu robotul intr-un mod modern si sigur fara a fi nevoie de cabluri.
Interacțiune și control
Cu telecomanda Code Activator inclusă, copiii pot controla Pyxel și pot emite până la 6 comenzi de la distanță. Abilitatea de a transpune imediat codul în acțiune dezvoltă capacitatea de a prezice și analiza consecințele acțiunilor cuiva.
Programare cu coduri de culori
Robotul Pyxel este echipat cu lumini LED pe care copiii le pot programa pentru a schimba culorile in functie de actiunile efectuate. Programarea schimbărilor de culoare și a secvențelor de lumini dezvoltă o înțelegere a electronicii de bază.
Senzori și reacții
Câinele interactiv Pyxel este echipat cu senzori de sunet, atingere și proximitate care permit jocul interactiv. Robotul răspunde la sunete, atingeri și schimbări din mediul său, învățând copiii noțiunile de bază ale automatizării și programării reactive și oferind o introducere practică în lumea automatizării și a inteligenței artificiale.
Sunet și comunicare
Jucăria include un difuzor încorporat care permite programarea sunetelor sau cuvintelor, introducând un element auditiv în interacțiunea cu Pyxel. Copiii învață cum sunetul poate face parte din programarea mașinii și comunicarea cu utilizatorul.
Mișcare și reacție
Copiii pot programa mișcările lui Pyxel, inclusiv dând din coadă, permițând o reprezentare fizică a codului în acțiune. Această experiență practică de codare a mișcării nu este doar distractivă, ci dezvoltă și înțelegerea cauzei și efectului.
Conținutul pachetului:
- Pyxel Coding Robots integrat Wi-Fi
- Telecomanda Code Activator
- Cablu micro USB
- Instrucțiuni
Producător | Resurse de învățare |
---|---|
Model | EI-1130 |
Potrivit pentru | Copii cu vârsta de peste 8 ani |
Înălţime | 19 cm |
Lungime | 22 cm |
alimentarea controlerului Code Activator | 2 baterii AAA (nu sunt incluse) |
Conectivitate | Wi-Fi încorporat (protejat cu parolă) |
Limbaje de programare | Blockly și Python |
Interfața cu utilizatorul | Accesibil prin tabletă sau computer |